Potrebujete podávať formuláre elektronicky a neviete, ako na to? Ponúkame službu elektronického podania v priebehu celého roku.

Ako to funguje?

Vyplníte formulár

V aplikácii vyplníte daňové priznanie a v 3. kroku zvolíte “e-podanie”. Vytvoríme vám plnú moc (pri type A i evidenčný list), ktorú vytlačíte, podpíšete a naskenovanú pošlete na email: podpora@onlinepriznanie.sk vo formáte PDF.

Pošlete nám email

Spolu s plnou mocou nám pošlete aj prílohy. Ich zoznam nájdete v daňovom priznaní vo vašom emaili. Prílohy naskenujete a pošlete na email: podpora@onlinepriznanie.sk vo formáte PDF.

Podáme za vás

Keď dostaneme od vás všetky podklady, podáme daňové priznanie za vás na miestne príslušný daňový úrad. Aby ste mali istotu, pošleme vám potvrdenie o podaní. A máte po starosti.



Potrebujete podať dokument určený pre Finančnú správu SR elektronicky a neviete, ako na to? Využite našu novú službu e-dokumenty a hoďte starosti za hlavu.

Ako to funguje?

Vyplníte formulár

V aplikácii vyberiete jeden alebo viac dokumentov, ktoré potrebujete doručiť Finančnej správe SR.

Dostanete plnú moc

Po vyplnení registračných údajov sa vygeneruje plná moc, ktorá je potrebná k zastupovaniu vašej osoby/ inštitúcie na Finančnej správe. Za registráciu zaplatíte jednorázový poplatok 14.90 €.

Podáme za vás

V priebehu roka nám pošlete podklady a prílohy k elektronickému podaniu dokumentu vo formáte XML. Dokument za vás podáme elektronicky. Po spracovaní podania dokumentu daňovým úradom vám zašleme potvrdenie o podaní. Spolu s ním obdržíte aj faktúru za podanie. Cena za e-podanie dokumentov je 5 €/mesiac.

Aký typ dokumentu môžeme podať?

Finančnej správe SR môžeme podať tieto dokumenty:
  • DPH a kontrolný výkaz
  • Prehľad zo závislej činnosti
  • Daňové priznanie k dani z príjmov
  • Iné dokumenty
  • Neváhajte dlho, čas na využitie služby e-podanie sa kráti.